Filtri passa-banda 1050nm/1058/1064nm per analizzatori biochimici
Specifiche



Descrizzione di u produttu

Presentemu a nostra ultima innovazione in a tecnulugia di l'analisi biochimica - filtri passa-banda per analizzatori biochimici. Quessi filtri sò cuncepiti per migliurà e prestazioni è a precisione di l'analizzatori di biochimica, assicurendu risultati precisi è affidabili per una varietà di applicazioni.
Questi filtri passa-banda sò fatti di silice fusa di alta qualità è sò cuncepiti per furnisce eccellenti prestazioni ottiche. Cù una qualità di superficia di 60-40 è una planarità di superficia inferiore à 1 Lambda à 632,8 nm, questi filtri furniscenu una chiarezza è una precisione eccezziunali per trasmette accuratamente e lunghezze d'onda specifiche necessarie per l'analisi biochimica.
I filtri passa-banda per l'analizzatori di biochimica presentanu una apertura trasparente di più di 90%, assicurendu a massima trasmissione di luce è minimizendu ogni perdita potenziale di segnale. A banda centrale hè impostata accuratamente à 1050 nm / 1058 / 1064 nm ± 0,5, è a mezza larghezza di banda hè 4 nm ± 0,5, chì pò lascià passà selettivamente a lunghezza d'onda di destinazione mentre blocca efficacemente a luce indesiderata.
Cù una trasmittanza di banda passante di più di 90% è una capacità di bloccu di OD5@400-1100nm, sti filtri furniscenu un eccellente rapportu segnale-rumore è furniscenu dati chjari è affidabili per l'analisi biochimica. A banda di transizione (10%-90%) hè mantenuta à un minimu di ≤2nm, assicurendu una transizione fluida è precisa trà a banda passante è a regione di bloccu.
U filtru passa-banda per l'analizzatori biochimichi hè cuncipitu per una facile integrazione, cù un angulu d'incidenza cintrale di 3,7° è una gamma d'incidenza cuncipita di 1,5°-5,9°, chì pò esse installatu in modu flessibile è efficiente in i sistemi d'analizzatori biochimichi. Inoltre, u bisellu protettivu di <0,3*45° garantisce un funziunamentu è una installazione sicuri, pruteggendu u filtru da danni potenziali.
Ch'elli sianu usati per l'analisi di fluorescenza, a spettroscopia Raman, o altre applicazioni biochimiche, sti filtri passa-banda sò cuncepiti per risponde à i requisiti rigorosi di l'analisi biochimica, dendu à i circadori è i tecnichi a fiducia è a precisione di chì anu bisognu per travaglià.
In riassuntu, i nostri filtri passa-banda per analizzatori di biochimica sò ideali per migliurà e prestazioni di l'analizzatore di biochimica, cù proprietà ottiche superiori, cuntrollu precisu di a lunghezza d'onda è capacità di bloccu affidabili. Cù u so design avanzatu è a so qualità superiore, questi filtri alzeranu u livellu per l'analisi biochimica, permettendu à i ricercatori è à i tecnichi di ottene risultati rivoluzionarii cù fiducia è precisione.

Filtru passa-banda 1050nm

Filtru passa-banda 1058nm

Filtru passa-banda 1064nm
Materiale:Silice fusa UV
Qualità di a superficia:60-40
Planarità di a superficia: <1 Lambda@632.8nm
Apertura chjara: >90%
Banda Centrale1050nm/1058/1064nm ±0.5
FWHM:4nm ± 0,5
Trasmissione in banda passante:>90%;
Bloccu:OD5 à 400-1100 nm;
Angulu d'incidenza centrale:3,7°, Gamma d'incidenza di cuncepimentu: 1,5°-5,9°
Banda di Transizione (10%-90%):≤2nm
Smussatura di prutezzione:<0,3*45°