Rivestimentu antiriflessu nantu à finestre rinforzate

Descrizzione breve:

Sustratu:Opzionale
Tolleranza dimensionale:-0,1 mm
Tolleranza di spessore:±0,05 mm
Planarità di a superficia:1 (0,5) à 632,8 nm
Qualità di a superficia:40/20
Bordi:Rettificatu, 0,3 mm max. Bisellu à larghezza piena
Apertura chjara:90%
Parallelisimu:<30”
Rivestimentu:Rabs<0.3%@Lunghezza d'onda di cuncepimentu


Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

Descrizzione di u produttu

Una finestra cù un rivestimentu antiriflessu (AR) hè una finestra ottica chì hè stata trattata apposta per riduce a quantità di riflessione di a luce chì si verifica nantu à a so superficia. Queste finestre sò aduprate in una varietà di campi, cumpresi l'aerospaziale, l'automobile è l'applicazioni mediche, induve a trasmissione chjara è precisa di a luce hè critica.

I rivestimenti AR funzionanu minimizendu a riflessione di a luce mentre passa per a superficia di a finestra ottica. Tipicamente, i rivestimenti AR sò applicati in strati fini di materiali, cum'è u fluoruru di magnesiu o u diossidu di siliciu, chì sò depositati nantu à a superficia di a finestra. Quessi rivestimenti causanu un cambiamentu graduale di l'indice di rifrazione trà l'aria è u materiale di a finestra, riducendu a quantità di riflessione chì si verifica nantu à a superficia.

I vantaghji di e finestre cù rivestimentu AR sò numerosi. Prima, aumentanu a chiarezza è a trasmissione di a luce chì passa per a finestra riducendu a quantità di luce riflessa da e superfici. Questu produce una maghjina o un signale più chjaru è più nitidu. Inoltre, i rivestimenti AR furniscenu un cuntrastu è una precisione di culore più elevati, rendenduli utili in applicazioni cum'è camere o prughjettori chì richiedenu una riproduzione di immagini di alta qualità.

I finestri rivestiti di AR sò ancu utili in applicazioni induve a trasmissione di a luce hè critica. In questi casi, a perdita di luce per via di a riflessione pò riduce significativamente a quantità di luce chì ghjunghje à u ricevitore desideratu, cum'è un sensore o una cellula fotovoltaica. Cù u rivestimentu AR, a quantità di luce riflessa hè minimizzata per una trasmissione massima di a luce è prestazioni migliorate.

Infine, i finestri rivestiti di AR aiutanu ancu à riduce u bagliore è à migliurà u cunfortu visuale in applicazioni cum'è i finestri o i vetri di l'automobile. I riflessi ridutti minimizanu a quantità di luce sparsa in l'ochju, rendendu più faciule a vista à traversu i finestri o e lenti.

In riassuntu, i finestri rivestiti di AR sò un cumpunente impurtante in parechje applicazioni ottiche. A riduzione di a riflessione si traduce in una migliore chiarezza, cuntrastu, precisione di u culore è trasmissione di a luce. I finestri rivestiti di AR continueranu à cresce in impurtanza à misura chì a tecnulugia cuntinueghja à avanzà è u bisognu di ottiche di alta qualità aumenta.

Finestre rivestite di AR (1)
Finestre rivestite di AR (2)
Finestre rivestite di AR (3)
Finestre rivestite di AR (4)

Specifiche

Substratu Opzionale
Tolleranza dimensionale -0,1 mm
Tolleranza di spessore ±0,05 mm
Planarità di a superficia 1 (0,5) à 632,8 nm
Qualità di a superficia 40/20
Bordi Rettificatu, 0,3 mm max. Bisellu à larghezza piena
Apertura chjara 90%
Parallelisimu <30”
Rivestimentu Rabs<0.3%@Lunghezza d'onda di cuncepimentu

  • Precedente:
  • Dopu:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu

    Categurie di prudutti