Lenti acromatiche rivestite in AR a banda larga

Breve descrizione:

Substratu:CDGM / SCHOTT
Tolleranza dimensionale:- 0,05 mm
Tolleranza di spessore:± 0,02 mm
Tolleranza di radiu:± 0,02 mm
Planitude di a superficia:1(0.5) @ 632.8nm
Qualità di a superficia:40/20
Bordi:Bisellu protettivu cum'è necessariu
Apertura libera:90%
Centrazione:<1'
Rivestimentu:Rabs <0,5% @ Design Lunghezza d'onda


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Descrizzione di u produttu

I lenti acromatici sò tippi di lenti chì sò designati per minimizzà l'aberrazione cromatica, chì hè un prublema otticu cumuni chì face chì i culori appariscenu in modu diversu quandu passanu per una lente. Queste lenti utilizanu una cumminazione di dui o più materiali ottichi cù indici di rifrazione differenti per fucalizza diverse lunghezze d'onda di luce in u stessu puntu, chì risultatu in u focu forte di a luce bianca. I lenti acromatici sò largamente usati in una varietà di applicazioni cum'è fotografia, microscopia, telescopi è binoculi. Aiutate à migliurà a qualità di l'imaghjini minimizendu e frange di culore è pruducia imagine più precise è nitide. Sò ancu cumunimenti usati in sistemi laser è strumenti ottici chì necessitanu alta precisione è chiarezza, cum'è strumenti medichi, spettrometri è equipaghji astronomi.

Lenti acromatiche (1)
Lenti acromatiche (2)
Lenti acromatiche (3)
Lenti acromatiche (4)

Le lenti acromatiche rivestite in AR a banda larga sò lenti ottiche chì furniscenu capacità di imaging di alta qualità in una larga gamma di lunghezze d'onda di luce. Queste lenti sò ideali per una varietà di applicazioni cumprese a ricerca scientifica, l'imaghjini medichi è a tecnulugia aerospaziale.

Allora chì hè esattamente una lente acromatica rivestita in AR a banda larga? In corta, sò pensati per risolve i prublemi di l'aberrazione cromatica è a perdita di luce chì ponu accade quandu a luce hè rifratta per lenti tradiziunali. L'aberrazione cromatica hè a distorsione di l'imaghjini causata da l'incapacità di una lente di fucalizza tutti i culori di a luce à u stessu puntu. I lenti acromatici risolve stu prublema cù dui tipi di vetru (di solitu vetru corona è vetru di silex) per creà una sola lente chì pò fucalizza tutti i culori di luce à u stessu puntu, risultatu in una maghjina chjara è nitida.

Ma i lenti acromatici spessu soffrenu di perdita di luce per via di riflessioni da a superficia di a lente. Hè quì chì i revestimenti AR di banda larga entranu. U revestimentu AR (anti-reflective) hè una fina capa di materiale appiicata à a superficia di una lente chì aiuta à riduce i riflessi è cresce a quantità di luce trasmessa à traversu a lente. I rivestimenti AR a banda larga miglioranu i rivestimenti AR standard, permettendu una migliore trasmissione di luce in una gamma più larga di lunghezze d'onda.

Inseme, a lente acromatica è u revestimentu AR di banda larga furnisce un sistema otticu putente chì pò rinfurzà u rendiment in una larga gamma di applicazioni. Sò usati in tuttu, da spettrometri à telescopi è ancu sistemi laser. A causa di a so capacità di trasmette un altu percentualità di luce à traversu un spettru largu, sti lenti furniscenu immagini nitide è di alta qualità in una varietà di ambienti è applicazioni.

Lenti acromatiche rivestite in AR di banda larga sò un sistema otticu putente chì pò furnisce imaghjini di alta qualità nantu à una larga gamma di lunghezze d'onda di luce. Siccomu a tecnulugia cuntinueghja à evoluzione, queste lenti senza dubbitu ghjucà un rolu sempre più impurtante in a ricerca scientifica, l'imaghjini medichi è innumerevoli altre applicazioni.

Specificazioni

Sustrattu CDGM / SCHOTT
Tolleranza dimensionale - 0,05 mm
Tolleranza di spessore ± 0,02 mm
Radius Tolerance ± 0,02 mm
Planitude di a superficia 1(0.5) @ 632.8nm
Qualità di a superficia 40/20
Bordi Bisellu protettivu cum'è necessariu
Apertura chjaru 90%
Centrazione <1'
Rivestimentu Rabs <0,5% @ Design Lunghezza d'onda
图片 2

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

    categurie di prudutti