1. Durata di u Sistemi Otticu di Otticali
A durata focale hè un indicatore assai impurtante di u sistema Otticu, per u cuncettu di una lunghezza focale, avemu più o menu una capibile, noi avemu revue quì.
A durata focale di un sistema otticu, definitu a distanza da u centru otticu di u sistema otticu nantu à u fessuru di u fasciu, hè una misura di luce o di divergenza. Avemu aduprà u seguitu diagramma per illustrà stu cuncettu.
In a capilge sopra u figura a parallerà, dopu à trapassendu u sistema otticu di l'imagine di u fine di u risultatu di l'otticu. L'alimentazione principal si trova in l'aviò principale Cù l'Assie AXIS at Point P2, chì si chjama u puntu principale è u funmental principale, hè di solitu chjamà a lunghezza focale, u nome completimu fucilatu di l'imaghjini.
Si pò dà ancu da a figura chì a distanza da l'ultima superficia di u sistema otticu à u puntu focale F '' di l'imagine hè chjamata a lunghezza di a spalle (BFL). In corponde, se u fasciu parallelanu hè incidente da u latu drittu, ci sò ancu cuncetti di una lungatura focale è focale frontale (FLF).
2. Metudi di teste di u focale
In pratica, ci sò parechji metudi chì ponu esse aduprate per pruvà à a durata focale di sistemi ottichi. Basatu nantu à i prughjetti differenti, i metudi di testocati di u test di dormitori ponu esse divisi in trè categorie. A prima categuria hè basatu nantu à a pusizione di l'aereo d'imagine per l'ingrandimentu è a terza categuria usa a curvatura di u sonu per ottene u valore di a lama di a dormata.
In questa sezione, videremu i metudi cumuni utilizati per pruvà a durata focale di sistemi ottici ::
2.1CMetudu Orlimatore
U principiu di aduprà un collimatore per pruvà a scumessa focale di un sistema otticu hè cum'è mostra in u diagrama quì sottu:
In a figura, u mudellu di prova hè pusatu à u focu di u collimatore. L'altezza è u mudellu di prova è a focale fc'di u collimatore sò cunnisciuti. Dopu chì u fasciu parallelu emessa da u cullimatore hè cunvergtu da u sistema otticuistu hè statu u tempu di l'imagine, a durata focale di u sistema otticu) in l'altezza è 'di u Pianu di a prova nant'à l'avaru di l'imagine. A durata focale di u sistema otticu testatu pò aduprà a seguente formula:
2,2 GaussianaMEtoD
A figura schematica di u metudu gaussianu per pruvà a durata focale di un sistema otticu hè affissatu cum'è quì sottu:
In a figura, u principale è torna è di volta u sistema otticu sò stati ripresentati cum'è p è p 'rispettivamente, è a distanza trà i dui piani principali hè dP. In questu metudu, u valore di dPhè cunsideratu esse cunnisciutu, o u so valore hè chjucu è pò esse ignoratu. Un oggettu è una schermu di riceve sò posti à a fine di a manca è à a distanza trà elli hè registratu cum'è l, induve aghju bisognu à esse più grande di 4 volte a durata sottu a prova. U sistema sottu a prova pò esse posta in dui pusizioni, denotati cum'è pusizione 1 è pusizione 2 rispettivamente. L'ughjettu à a manca pò esse imaginatu chjaramente nantu à u screnu di riceve. A distanza trà questi dui lochi (denotati cum'è d) ponu esse misurati. Sicondu a relazione cunjugata, pudemu uttene:
À sti dui pusizioni, l'oghjetti di e distanze sò registrate cum'è S1 è S2 rispettu, dopu S2 - S1 = D. Attornu a Dorata Otto:
2.3Lensimer
U lenometru hè assai adattatu per pruvà i sistemi ottichi di u focu di u focu longu. A so figura schematica hè a seguente:
Prima, a lente in a prova ùn hè micca posta in a strada ottica. U scopu osservatu à u passu left à traversu u lente di collimazione è diventa luce parallela. A luce parallela hè cunvergata da un lente cunvergente cù una durata focale di f2è e forma una imagina chjara à l'aviò di l'imagine di riferimentu. Dopu chì a strada ottica hè calibrata, a lente sottu a prova hè pusata in a prova ottica è a distanza trà l'entuariu è u convergente sò f f2. Di cunseguitu, a causa di l'azzione di a lente in prova, a luce chinu sarà ricusate, per esse un cambiamentu in a pusizione di l'imagine in u diagramma. A distanza trà l'aviò di l'immagine è u lente di cunvergente hè denotatu cum'è x. Basatu nantu à a relazione di l'imagine di l'ughjettu, a lunghezza focale di a lente in prova pò esse inferitu cum'è:
In pratica, u liromettu hè statu usatu in a misurazione Focali di spettacle, è hà u vantaghji di u semplice operazione è una precisione simplice è precisione.
2.4 abbeRefractometer
L'unber refractometru hè un altru mètudu per pruvà a durata focale di i sistemi ottichi. A so figura schematica hè a seguente:
Situate dui dirigenti cù e diverse alture in u latu di a superficia in a prova sottu à a prova 1 è scala 2. L'altezza currispondente hè y1 è y2. A distanza trà i dui scalini sò e, è l'angolo trà a linea superiore di u regnu è l'assi otticu hè u. U scalatu hè imaginatu da u lente pruvatu cù una durata focale di f. Un microscopiu hè stallatu à a superficia di l'imagine. Movendu a pusizione di u microscopiu, l'imaghjini superiore di e duie scala sò truvate. In questu momentu, a distanza trà u microscopiu è l'assi otticu hè denotatu cum'è y. Sicondu a relazione di l'immagine, pudemu avè a lunghezza focale cum'è:
2.5 Divercisione di a moireMetudu
U metudu di difisione Moriré aduprà duie set di rule Ronchi in i tamoscari di paralleli. Ronchi Ruling hè un mudellu di gridu di u metru di metallu di u metru di u vetru di u vetru, cumunimenti usatu per pruvà u rendimentu di i sistemi ottici. U metudu utilizeghja u cambiamentu in i franchi di moiré furmatu da e duie gratings per pruvà a durata focale di u sistema otticu. U diagrama Schematicu di u principiu hè a seguente:
In a figura sopra, u obitu osservò, dopu à passa à u colimatore, diventa un fasciu paralleli. In u chianu Otticu, senza aghjunghje u lens pruvatu, i famini paralleli attraversu dui crisciamentu incornimentu di un tripunale di un ripresa di D, furmendu un set di mori di moiine. Dopu, u lente pruvatu hè postu in a strada ottica. A luce collimata originale, dopu rifrazione da a lente, pruduce una certa lunghezza focale. U raghju di curvatura di u fasciu di luce pò esse ottenutu da a seguente formula:
In solitu a lente sottu a prova hè pusita assai vicinu à a prima gratina, à a so valore rata in a formula sopra a criscia di u Lens. U vantaghju di stu metudu hè chì pò pruvà a dormum focale di sistemi di lunghizza pusitivi è è negoziati.
2,6 OtticaliFiberAutocollimationMEtoD
U principiu di aduprà u metudu autoCollimazione ottica di a fibra per pruvà a durata focale di a lente hè dimustrata in a figura sottu. Utilizza l'ottica di a fibra per emettà un fasciu divergente chì passa per mezu di a lente hè stata pruvata è poi in un mirroru aviò. I trè casti otticu in a figura rapprisentanu e cundizioni di fibre otticu in u focus, dentru l'imprese, è fora di u focus rispettivamente. Trascendendu a pusizione di a lente in prova in teste è avanti, pudete truvà a pusizione di a testa di a fibra in u focus. À questu momentu, The Beam hè self-collimatu, è dopu riflette da specchuratore, a maiò, a energia tornerà à a pusizione di a testa di fibra. U metudu hè simplice in principiu è faciule d'implemà.
3.CONLUSICA
A lunghezza focale hè un paràmetru impurtante di un sistema otticu. In questu articulu, avemu dettagliatu u cuncettu di una lunghezza focale otticu è i metudi di prova. Cumminemu cù u diagramu schematicu, spiegemu a definizione di a lunghezza focale, cumprese i cuncetti di a lunghezza focale d'imaghjini, lunghezza focali di u fucalizazione è front-to-dence food. In pratica, ci sò parechji metudi per pruvà a strammessa fucale di un sistema otticu. Stu articulu introduce i principii di prova, u metudu di a collimator, metudu di misura gaussiana, metudu di misurazione focale, metudu di misurazione focalevule, metudu di difetti di moir, è otticu di firocollica. Credu chì per leghje stu articulu, averete una capiscitura megliu di e parametori focali in i sistemi Ottici.
Tempu post: Aug-09-2024