U primu passu in ogni prucessu di fabricazione ottica hè a selezzione di materiali ottichi adattati. Parametri ottichi (indice chì rifrittivu, tarmittenza, riflessu di colazione, relazione di poisson) è equipamentu otrici tutti l'ottiche di materiali ottici. Rendimentu di cumpunenti o sistemi ottichi. Questu articulu hà da presentà brevemente materiali ottichi cumuni è e so proprietà.
I materiali ottici sò principalmente divisi in trè categorie: vetru otticu, cristallu otticu è materiale otticu è speciale.
01 vetru otticu
U vetru otticu hè un materiale amorfu (vetru) materiale mediu otticu chì pò trasmette a luce. Light chì passa per ellu pò cambià a so direzione, fase è intensità. Hè cumunimenti utilizatu per pruduce cumpunenti ottichi cum'è i prismani, lenti, specchi, finestri è filtri in strumenti ottici. Vetramentu otticu hà una alta trasparenza, stabilità chimica è uniformità fisica in struttura è u rendiment. Hà constanti specifici è precisi. In u statu solidu low temperatura, u vetru otticu conservanu a struttura amorfo di u statu di liquidu di alta temperatura. Ideale, i proprietà fisiche naturali è chimichi è l'indice cum'è l'è trascensione è a prova, modulusu termale, eccessività, eccessi u stessu, chì hè chjamatu isotropia.
I principali di i fabbrichi d'otticu include SCOTS di Germania, corning di i Stati Uniti, ohara di u Giappone, è chengdu chenglaticu giuvellu di cuggettese (cdgm), etc.
Indice refractivu è diagramma di dispersione
I curvi di l'indici oppositi di vetru
02. Crystal otticu
U cristallu opticu si riferisce à u materiale di cristallo utilizatu in i media ottichi. A causa di e caratteristiche strutturali di l'e cristalli ottici, pò esse assai usatu per fà diverse finestre, lenti, è prismpii per applicazioni ultraigole è infrete. Sicondu a struttura cristallo, pò esse divisa in un unicu cristallu è policrigione. I materiali di cristallu di un singone anu una integenza di cristallu d'alte è di trasmissione ligera, cume una perdita di inapput bassu, cusì unica cristalli sò stati usati in cristalli ottici.
Specificamente: Materiali Cristally Cumuni è Infrati (Sio2), Calcium Fluoridio (Caf2), fluoridi, pistiiu (NACL), silit (SILL), SILICON (SILL), eccilianu.
Irreghioni di polari: cumunly publicità di polarizzà include calcite (caco3), quartz (si compru (si compru), sodiu nitrate (nitrate), etc.
Crystal Actromaticu: E caratteristiche di a dispersione speciale di u cristallu sò abituati per fabricà lenti oggettivi d'accomatica. Per esempiu, calcium fluoride (caffè) hè cum cum cummenti cù vetro per forma un sistema acaromaticu, chì pò esse eliminà l'abergazione sferica è spettru secundariu.
Crystal chasser: Usatu cum'è materiali di travagliu Solidias sò Lasers solidi, cum'è Ruby, Calcium Fluoride, NeododyMi-dopd Yttrium Aluminum Garnet Cristalu, etc.
I materiali di cristalli sò divisi in cultivamenti naturali è artificificati. I cristalli naturali sò assai rari, più difficieri per cullivà à dimensione artificiale, limitata, è caru. Generalmente cunsideratu quandu u materiale di vetru hè insufficiente, pò travaglià in a banda ligera non visibile è hè aduprata in l'industrie semiconductor è laser.
03 Materiali Ottichi Speciali
à. Ceramica da vetru
Ceramica-ceramica hè un materiale speciale speciale chì ùn hè micca un vetru nè cristallu, ma in qualchì locu sia. A principale differenza trà u vetru di ceramica è ordinariu otticu hè a presenza di a struttura di cristallo. Ha una struttura di cristallo più fine di a ceramica. Hà e caratteristiche di u coeurficiu di bassa espansida di l'espancido, alta forza, alta difficile, una bassa densità, è stabilità assai estremamente alta. Hè usatu assai in u processu di cristalli flat, bastoni standard di metru, grande specchi, laser Gyroscopi, Etc.
U COEFFICIO DI L'ESPANIZIONE TERMALI DI MATERIALI OPICALINE MICROCRYSTALINE FIETTE 0,0 ± 0,2 × 10-7 / 0 ~ 50 ℃)
b. Carbide di Silicon
U carbide di silicon hè un materiale di ceramica speciale chì hè ancu usatu cum'è materiale otticu. Silicon Carbide hà una bona rigalu, cà una stazione di deformazione basse, a stazione termale di pesu è di riduzione eccellente, è significativa di pesante. Hè cunsideratu u materiale principale per specchi grossi breveggio è hè usatu largamente in a anerospace, lasers di alta putenza, semiconditi è altri campi.
Queste categurie di materiali ottici ponu ancu esse chjamati materiali di media ottica. In più di e categorie maiò di Materiali Ottici, materiali otticali materiali ottichi, materiali cristalli liquieghjanu, materiali cristalli liquipu, etc. appartenenze à materie ottici. U sviluppu di a tecnulugia ottica hè inseparabile da a tecnulugia materiale ottica. Avemu aspittendu u prugressu di a tecnulugia materiale ottica di u mo paese.
Tempu post: Jan-05-2024