Riflettore ultra-altu in forma di dente per specchiu dentale

Breve descrizione:

Substratu:B270
Tolleranza dimensionale:- 0,05 mm
Tolleranza di spessore:± 0,1 mm
Planitude di a superficia:1(0.5) @ 632.8nm
Qualità di a superficia:40/20 o megliu
Bordi:Terra, 0,1-0,2 mm. Bisellu à tutta a larghezza
Apertura libera:95%
Rivestimentu:Rivestimentu dielettricu, R>99.9% @ Lunghezza d'onda Visibile, AOI = 38 °


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Descrizzione di u produttu

Un riflettore ultra-altu hè un revestimentu di specchiu sofisticatu cù un altu gradu di riflettività per a luce visibile, facendu un cumpunente essenziale di un specchiu dentale avanzatu. U scopu primariu di u revestimentu hè di rinfurzà a chiarezza è a luminosità di l'imaghjini di a cavità orale di u paziente in l'esami di odontoiatria. Siccomu i specchi dentali anu bisognu di riflette a luce accuratamente, u revestimentu di riflettore ultra-altu usa parechje strati di materiali dielettrici per ottene una riflessione efficace.

I materiali usati in stu revestimentu sò tipicamente diossidu di titaniu è diossidu di siliciu. U diossidu di titaniu, cunnisciutu ancu titania, hè un oxidu naturali di titaniu, chì hè estremamente riflettente è largamente utilizatu in parechje industrii. À u cuntrariu, u diossidu di siliciu, cumunimenti chjamatu silice, hà ancu forti proprietà riflettenti è hè un materiale ben cunnisciutu in l'industria ottica. A cumminazzioni di sti dui materiali furnisce una riflessione eccellente chì maximizeghja a riflettività di a luce mentre minimizeghja a luce assorbita o spargugliata.

Per ottene una riflettanza ottima, hè necessariu un equilibru attentu di u grossu è a cumpusizioni di ogni capa. A strata di basa hè generalmente fatta di un sustrato di vetru d'alta qualità chì assicura chì i rivestimenti riflettenti aderiscenu in modu uniforme è efficace. U spessore di i rivestimenti hè adattatu per pruduce interferenze constructive, vale à dì chì l'onde di luce diventanu amplificate invece di esse diminuite o annullate.

A riflettività di u revestimentu pò ancu esse rinfurzata da a stratificazione di parechji rivestimenti l'una sopra l'altru, creendu un riflettore multistratu altu. Stu prucessu amplifica a riflettività è riduce a quantità di dispersione di luce o absorption. In quantu à i specchi dentali, l'alta riflettività di u specchiu permette una visibilità mejorata di a cavità orale.

In cunclusioni, u revestimentu riflettore ultra-altu hè un cumpunente essenziale in a fabricazione di specchi dentali. U so scopu primariu hè di maximizà a riflettività minimizendu a luce dispersa è assorbita. I materiali utilizati, a cumpusizioni è u grossu di ogni strata, è u prucessu di multilayering deve esse equilibratu accuratamente per ottene una riflettività ottima. Comu tali, sta tecnulugia di rivestimentu sofisticata cuntribuisce à un diagnosticu, trattamentu è mantenimentu più precisu di a salute orale dendu à i clinichi una visualizazione nitida, chjara è viva di a cavità orale di i so pazienti.

Specchi HR per specchi dentali (1)
Specchi HR per specchi dentali (2)

Specificazioni

Sustrattu B270
Tolleranza dimensionale - 0,05 mm
Tolleranza di spessore ± 0,1 mm
Planitude di a superficia 1(0.5) @ 632.8nm
Qualità di a superficia 40/20 o megliu
Bordi Terra, 0,1-0,2 mm. Bisellu à tutta a larghezza
Apertura chjaru 95%
Rivestimentu Rivestimentu dielettricu, R>99.9% @ Lunghezza d'onda Visibile, AOI = 38 °

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

    categurie di prudutti